24/03/2010

Tagging Game

Tagged by Nawal

1. Siapakah diri anda di rumah?

Anak dan kakak kepada adik-adik

2. Siapakah diri anda disamping rakan?

Rakan
(duhhh...?)

3. 5 benda yang anda idamkan tetapi masih belum tercapai

- Travel to world's exotic places. (exotic bukan erotic. haha)
- Rich and famous and live happily with my husband and 2 or 3 (max) beautiful and healthy kids.
- Body hot with body fat lower than 16%
- Send my parents to perform their Hajj
- Perform Hajj


4. Siapakah nama pasangan anda?
You can refer him as H

5. Ceritakan 5 perkara yang anda paling suka tentang pasangan anda
- He understands me well
- Kind and thoughtful
- He has his way of calming and reasoning me whenever I had one of my neurotic days.
- All rounder (bukan badan round). He plays guitar and most of the sports well. Yet, he can't compete me when it comes to swimming. Hiks.
- He's sexy (at least to my eyes). Boleh? Haha. *Matilah orang muntah hijau*

6.Bila tarikh anda couple?
First time: 26.11.2002 (kot?)
2nd and 3rd time tu don't bother to remember. Hahaha.


7. Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda?
When we broke up.

8. Lagu tema cinta anda?
Don't have one. We're not romantic. Haha.

9. Apa perubahan yang ingin anda lihat dari pasangan anda?
Lose a bit of weight around the waist area. *Matilah lepas ni kena bambu*

Other than that, I'll accept him the way he is. Eceh.

10. Nama anda jika anda diberi peluang untuk tukar nama
Nope. I like my name.

Mangsa-mangsa tag ini adalah blog yang dilistkan seperti di side bar. Sila ambil perhatian!!.

Haha. Padan muka.